neděle 31. března 2013

Stáje a nová spolubydlící :D :P

   A je za mnou další víkend..
          Všecko začalo už tradičně v pátek po škole. Čekala jsem na Zuzku, která měla zrovna jízdy.. Najednou mi zazvonil telefon. Po krátkým rozhovoru jsem teda vzala její i moji tašku a šla jsem na ni počkat na chodbu než přijedou..
           Cestou se Zuzce skoro povedlo přejet nějaký lidi na přechodě. Zvládla roztlemit policajty na křižovatce, ale stal se zázrak a dojeli jsme! :D..
           Zaply jsme internet, vzaly si něco k jídlu a pak jsme musely už vycházet. Zuzka šla pomáhat na veterinu a já jsem tímto měla zahájit můj víkend ve školních stájích..
         Ten pocit když umrzáte už na cestě a to jste tam ještě ani nedošli je šílenej! Něco se nade mnou ale smilovalo a po příchodu mně bylo oznámeno, že už mají všecko hotový a mám přijít až zítra na 6.. To, že mě čekala tím pádem hodina a čtvrt čekání na Zuzku už bylo horší. Navštívila jsem knihkupectví, kde se mi rozšíril seznam knížek, který nutně potřebuju. Potom celkem neúspěšné pokusy o hledání brigády a pak můj geniální nápad, pro kterej jsem hned začala něco dělat.. On musí vyjít! :D. Konečně jsem se už dočkala Zuzky a hned jsme se vydaly navštívit zverimex. Odcházely jsme s myší v krabičce a žrádlem pro morčata (bylo nejlevnější) pro ni :D.. Jako první jsme zavítaly do sklepa, ze kterýho se v zápetí půlka věcí kvůli myši stěhovala nahoru. Pak jsme ještě zašly půjčit napaječku a vyškemrat piliny a začalo stěhování myši z mini krabičky do akvárka.. Obě jsme celkem rychle přišly na rozdíl mezi křečkem a myší. Ona je magor! :D..  Skákala, lezla vzhůru nohama po víku a celkově jí úplně šibalo!.. Prostě.. Já nikdy asi nebudu mít líný a klidný zvíře! :D.. V mojí přítomnosti jsou z většiny zvířat magoři!.. Zuzka vytáhla foťák a fotily jsme, a točily jsme.. Potom jsme navštívily internet, vybraly šílenou písničku a udělaly jsme myši její první video! :D.. Večer  jsme pak strávili u internetu a do postele jsme se dostaly trochu dýl po jedné a né že by jsme hned usnuly..
      Áááááááá!!!! :D.. Budííííík :P.. Zvonil už v 5:00. Chápete to?.. Pochvile jsme se nějak přemohly a vstaly jsme.. Zuzka mě šla do stájí doprovodit- divim se jí, že fakt šla.. Byla zima! Foukalo! Bylo škaredě! :D :P.. Přišla jsem trochu pozdějš, rychle se převlíkla a šla oznámit že už tam sem. Nejdřív jsem byla poslaná na druhou stáj- cestou jsme kecaly se Zuzkou aspoň přes telefon :D, z druhé stáje mě poslaly opět zpátky. Tam už jsem teda dostala do ruky vidle a byla poslaná házet.. Potom krmit. Potom zametat. Potom vybírat z kopyt a vodit do ohrad. Aaaanoooo! Lítala sem! :D.. Když bych šla sama, pustila bych toho dežota už před ohradou a chytla bych si ho za ohlávku abych ho pak hned mohla pustit.. Ale ne! musela sem s ním dojít do ohrady! :P.. No, aspoň jsem si po delší době zalítala :D.. Šla jsem se opět převlíct, prozvonila Zuzka a šla jsem. Sluchátka jsem opět rozflákala, tak jsem šla s mobilem nahlas :D... U Zuzky jsme měli luxusní oběd! Ale jak jinak taky už :D.. Já jsem usínala už teďka a to mě čekala ještě odpolední návštěva stájí.. Moc dlouho jsem v teple nepobyla a už jsme vycházely opět do zimy :P, tak abych tam na 14:00 byla. Samozřejmě, že se mi povedlo mít opět zpoždění. Taky né že by to vadilo, když po příchodu jsem ještě třičtvrtě hodiny poslouchala a čučela jak vymýšleli převoz jalovice s teletem. Pak už jsem na sebe šla hodit tepláky, gumáky a místo bundy mikinu. A šli jsme vodit koně z ohrady. Bylo hnusně, takže všem ještě šplíchat kopyta :P. Ale... Nelítala sem! :D..  Už mi z toho začínalo pomalu hrabat, takže když jsem přiváděla asi čtvrtýho koně, povedlo se mi ho dát na jiný místo- taky že sem to hned poznala když začal řehtat ( i s tím vedle) a začal se stavět na zadní :P) nějak se mi povedlo ho dotáhnout na jeho místo a šla jsem pro další.. Dočkala jsem se! Šla jsem se převlíct opět ze záblácených tepláků do normálního oblečení a šla jsem s pocitem, že půlku mám za sebou! :D.. Přemýšlim, co se dělo potom, ale nenapadá mě nic zajímavýho..
      Budík opět zvoní v 5! :P.. Zase se nám nepovedlo vstávat hnedka, takže jsem opět přišla pozdě. Tentokrát mě už neposílali jinam a šla jsem si pro vidle zrovna. Potom už jsem jenom zametala a dvě další holky už zatím vodily koně. Když už jsem měla všecko hotový, stála sem ve stáji, že du uklidit koště, tak začala v rádiu hrát úžasná písnička ♥.. Ta kterou jsem si doma pouštěla pořád dokola, čučela u ní z okna a přemýšlela..
Byl to zvláštní pocit, ani už nevím proč mě to tak šíleně fascinovalo :D.. Pak už jsem vyšla ze stájí zpátky do mojeho druhýho domova- k Zuzce :D.. Tu šíleně fascinovalo, jak už se u nich chovám jako doma, prej se jí konečně povedlo to, k čemu mě pořád vedla :D.. O půl druhé jsem zase vyšla- tentokrát už naposledy! :D.. Byla jsem tam ponechaná o samotě abych zametla, že pak se mám přesunout na druhou stáj (někdo asi usoudil, že na jedné toho máme málo), i na druhé jsem dostala do ruky koště a zametala, pak jsme roznesly krmení a začali vodit koně. Když jsme měli všecko hotový tady, šli jsme opět zpátky přivíst koně i tam, zvládla jsem být ještě okousaná a skoro přímáčklá na ohradník. A pak jsem se už konečně z tepláků, který už byly extrémně od bahna šla převlíct. Když už jsem chtěla jít, že tímto pro mě víkend tady končí, byla jsem ještě odchycena, jestli bych ještě nepomohla odvíst hřebečka do stáje, aby nemusela jít dvakrát. No, tak jsem teda šla ještě pro něho a doufala jsem, že bude v pohodě a nezkazí mi nelítací den (když jsem ho viděla naposledy jak šel celkem jsem se děsila),  překvapil mě a nedělal žádný kraviny cestou. A pak už hurá do mojeho náhradního domova :D.. Zuzka s Arim na mě už čekala před stájema tak jsem se po cestě aspoň nenudila :).. No opět bych neřekla že by se večer dělo něco tak zajímavýho. Netuším jak, ale povedlo se nám usnout už o půl sedmé! :D.. Vzbudili jsme se kolem jedenácté tak jsme se šli jedna po druhé rychle osprchovat a šly jsme zase spát. Ráno jsme vstávaly úplně v pohodě! Takovej pocit jsem už dlouho nezažila! :D..   No, cestou do školy jsme udělaly takový nádherný rozhodnutí.. Takže jsme měli i prodlouženej víkend a měly jsme se fajn! :D..




Žádné komentáře:

Okomentovat