pondělí 25. března 2013

Prodejní výstava koní :)..

   V úterý, když jsem čekala na jezdectví mi zazvonil telefon.. Zuzka začala mluvit něco o výstavě koní, a když zjistila, že jsem ještě u školy sešly jsme se na chodbě.. Že by mi řekla nějaký podrobnosti to nehrozilo a hned jsme šli za naší třídní učitelkou, jí říct, že s ní pojedeme... A takhle to začalo :D..
   V pátek v 10:50 jsem se konečně dočkala po nudné hodině chemie zvonku, šla jsem si teda sednout na židli na chodbu, dala sluchátka do uší, a čekala jsem ještě hodinu na Zuzku. No, když se konečně objevila taky na chodbě tak jsme se přemístily sednout si na křesla. A takhle jsme v pátek strávili dvě hodiny ve škole navíc. Děláním kravin, lítací Flouwulou ze sešitu.. A nakonec jsme byli obviněný ještě z přemístění kytek- to už jsme rači zdrhaly :D... Když nepočítám takový detaily, kdy mě Zuzka nechala čekat s nějakým úchylákem před obchodem, a když vyšla tak mě do něho poslala znova samozřejmě kvůli extrémně důležité věci  a podobný errory tak pátek probíhal v poklidu.. Šly jsme spát celkem brzo, vyjímečně na nás v noci nespadlo zrcadlo, a ani já jsem nepadala z postele :D.. 
    Ráno jsme tu malou otravnou věc, která si říká budík rači ani nevím kolikrát odložily.. A pak jsme usoudily, že by bylo asi dobrý vstát. Zuzka odešla do kuchyně (stihla samozřejmě ještě na facebook) já jsem  se zvládla zatím převlíct a povedlo se mi nic nepodpálit žehličkou, což by se dalo považovat taky za úspěch :D.. Když jsme si mazaly rohlíky marmeládou, už volala holka, která jela taky (Martina) kde že jsme. Zuzka jí oznámila že už budem vycházet.. Když volala asi za pět minut a to jí Zuzka oznámila, že už tam skoro jsme a my jsme ještě ani nevyšly z baráku a čas rychle ubíhal, došlo nám, že opět trochu nestiháme :D..
   Běžely jsme na autobusáku a oni nám už jeli naproti.. Naše omluva, že jsme si mazaly svačinu nebyla asi nijak extrémně působivá :D.. Cesta probíhala celkem v klidu.. Už skoro u cíle jsme projížděli kolem lavičky u úžasnýho rybníka a se Zuzkou jsme si představovali, jak úžasné fotky by tam byly.
    Po příjezdu do Kladrub jsme si prošli úžasné stáje a pak jsme čučeli na přehlídku koní na prodej a snažily jsme se fotit- vedle těch lidí s luxusníma zrcadlovkama jsme působily asi trochu směšně, ale tak co :D.. Potom jsme se přesunuli o kousek dál na další výstavu, která byla té první celkem podobná. Po skončení jsme měli do další plánované akce celkem dosti času, tak jsme se všichni dohodli, že zajedeme někam na oběd. Měli jsme šílený štěstí a jeli jsme do hospody zrovna k té úžasné lavičce s rybníkem! A co bylo ještě lepší? Otvírali až za pár minut! Zatímco všichni čekali v autě, tak my jsme se prodraly trávou k rybníku a fotily a fotily.. Díky tomu i obsluha pronesla úžasnou větu: ,,Vy jste tady dohromady? Viděla sem vás dvě jak jste vylezly od vody".. No.. Proč nemožem být za paka všude že jo?! Ale fotky máme! :D.. Po obědě jsme se přesunuli už na poslední místo, kde bylo o proti těm dvoum předchozím zas trochu něco jinýho. Vzhledem k tomu, že to bylo v hale, tak fotky se nám nevedly vůbec. Při prohlížení stájí jsme fotili aspoň koně a i balík slámy se nám povedl trochu schodit :D, ale co už :D :P..
    Zpáteční cesta, kde jsme jeli já a Zuzka vzadu probíhala úžasně - až na jednu špatnou zprávu :/.. Prohlížely jsme fotky, fotili flašku 100x stejně :D, kousek před Dobroučí dostala Zuzka úžasnej nápad, že by u nás byla  do zítřka. Takže psaní domů.. A ono to vyšlo! :D.. V Dobrouči jsme teda vystoupily obě, vzaly jsme psiska a šly točit dogfrisbeečko na louku.. Večer ,,hlídání" mojich séger. Kecání, upravování fotek a probouzení Zuzky aby neusínala :D :P.. Ráno jsme to na autobus vzali oklikou se psiskama, ale stejně jsme pak měli ještě hodně času na zastávce, na které mimo nás bylo až nějak moc lidí. Zuzka viděla poprvé nulu, to že s kapucí byl detail :D.. A pak už odjížděla..
 A takle skončil náš úžasnej víkend ♥.. Takových by mohlo bývat víc :)..








A ještě video z našeho pokusu: 






Žádné komentáře:

Okomentovat