pátek 1. března 2013

duben, květen, červenec = dogfrisbee!!! :)

Minulej rok jsem zjistila, že mě daleko víc lákají závody dogfrisbee než agility. A taky vzhledem k tomu, jak často se dostáváme na agility cvičák se mi líbí dogfrisbee více. Prostě vezmu frisbeečka, Flouwuli a jdem házet na louku! :).. Tento rok se tedy chystáme začít s dogfrisbee závodně. V plánu máme zatím sice jenom tři dogfrisbee akce, ale doufám že o to víc si je užijem (Flouwulí prosím nehárej :D :P).
   Únor se ale přehoupl již v březen a já jsem se zděšením zjistila, že už příští měsíc vyrážíme na naše první distanční závody. Toto šíleně zjištění mě donutilo aspoň k přečtení pravidel do čeho že jsem nás to vlastně přihlásila a teď začnem prostě házet, házet a házet! :).. Za úspěch budem považovat asi hlavně to, když mně se nepodaří přizabít přihlížející a když se Flouwule bude soustředit. To pak budem obě happy! :D.. tak uvídíme jak to dopadne :)..

Žádné komentáře:

Okomentovat