pondělí 25. března 2013

Přežila v útulku.. neb máme kousek sestavy! :D..

 Vstávala jsem o hodinu dřív jak normálně, k učení do batohu jsem přidala frisbeečka, sušený plíce, balónek, cestou jsem prolítla kuchyní a koupelnou a mohli jsme vyjít! Flouwule se trochu divila kam ju to takle ráno tahám, ale i tak byla nadšení, že se něco děje - jak jinak taky ona :D.. Vyjímečně jsme nějak stíhali a proto jsem dnes mohla vynechat můj již celkem tradiční běh na autobusovou zastávku. V autobuse se sluchátkama v uších a psem pod nohama jsem se modlila, ať v útulku hlavně celou dobu neproječí, protože příště by už asi nemohla cestovat se mnou. Od autobusáku jsme šli naproti Zuzce a vyšli jsme jako každý ráno směr škola. Můj plán, že se půjdu tak na třičtvrtě hodiny ještě před školou s Flouwulí projít se trochu pozměnil. A skončili jsme ve škole s čajem v ruce :D.. Po chvilce mě Zuzka opustila, protože začínali o hodninu dřív jak my, ale díky Flouwule kterou si všichni kolemjdoucí hladili jsem se měla stále s kým bavit :D.. Po půl hodině sezení ve škole jsem se teda nějak odhodlala vyjít ven. Připojili se ke mně dvě spolužačky, takže jsem opět nebyla sama :D.. Šli jsme s Flouwulí na louku na proti škole, tam jsem jí házela chvilku míček a pokoušeli jsme se o různé cviky. Čas se pomalu krátil a biologie se stále blížila, šla jsem teda dát Flouwulu do kotce do útulku (byla vedle nějakýho zlatýho retrívra), šupla jsem jí tam kousek plíce (zábava na 5 sekund?) a už jsme šli do školy. Celkem mě udivilo, že Flouwule neštěkala! :D.. Ve škole se mi zázrakem povedlo přečkat tři děsivý hodiny! A s kámoškou ze třídy jsme šli už konečně pro tu obludku. Cestou jsem žádnej jekot neslyšela - že by byla fakt hodná?! :D.. Byla nadšená že mě vidí, tak jsem ji vzala ještě na louku si chvilku hrát, rozloučila jsem se s kámoškou a šli jsme s Flouwulí čekat na Zuzku do školy, doklikali jsme zakrývání očí. Kolik lidí si ji hladilo jsem ani nepočítala. A pak jsme se asi nějakým zázrakem opět dočkali i Zuzky! :D.. Jako předchozí týden jsme se opět zdrželi trochu dýl ve škole kvůli vymýšlení aspoň začátku naší sestavy na dogfrisbeečko!.. Když jsem se podívala z okna na tu chumelenici nedovedla jsem si představit, jak v tomto budeme něco zkoušet. I tak jsme ale přece jenom po chvilce ze školy vyšli! :D.. Na hřišti jsem  vytáhla frisbeečka z batohu, zkusili jsme pár různorodých hodů.. A potom náš pracně vymyšlenej začátek naší sestavy - začátek je luxusní! :D.. Nato, že šíleně fučelo a chumelilo si myslím, že moje hody nebyli zas až tak špatný (chápej tak, že umím házet i hůř :D).. Ruce mi mrzly šíleně, proto jsme už posbírali všechny frisbeečka a vydaly se se Zuzkou k nim. Ta trubka mě nechala čekat asi čtvrt hodiny na chodbě, jenom aby aspoň trochu uklidila! :D :P..  Potom, co konečně uznala, že úklid bude stačit nás pustila dovnitř. Šli jsme zrovna k ní do pokoje, kterej Flouwule musela celej prozkoumat. Potom co dozkoumala začla dělat kraviny s Arinem a když jí nebylo povoleno lítat po pokoji jak magor tak si lehla a chvilku i spala.. Ještě před odjezdem jí Zuzka zvládla ostříhat přebytečný chlupy na uších- tím si svůj pokoj po Flouwuščiným náletu ještě vylepšila :D.. Nějak jsme přes kecání už nestihly jít na louku házet po druhé, a byl úspěch, že jsme stihli autobus o půl páté :D.. Narozdíl od raní cesty Flouwule spala, a já jsem se sluchátkama v uších opět přemýšlela.. už si říkám, že by bylo kolikrát lepší když bych asi ani nepřemýšlela :P..





Žádné komentáře:

Okomentovat