pondělí 1. dubna 2013

Prázdniny po našem :)..

         To, že na ostatních školách ve středu končili všichni brzo, jenom my jsme tvrdly v té nudné budově až do 15:50 jsem považovala už za detail.. Potom, co jsme dočučeli pitvu veverky jsme byli už konečně propuštění domů! A prázdniny začaly!
    Cestou domů od autobusu jsem potkala kámoše, se kterým jsem se ,,chvilku" zakecala a domluvila na večer. Domů jsem přišla tím pádem s menším zpožděním. Vzala jsem psiska ven a kámoška, ke které jsem se měla stavit už měla smůlu, protože jsem nestíhala :D.. Večer se pro mě stavili kolem 8. Můj plán, že tak do hodinky budu doma nějak nevyšel a vracela jsem se chvilku po půlnoci :D..
        Dál stojí za zmínku asi až pátek. Odpoledne jsem se na sebe naštvala, že jsem neschopná a neumím vůbec házet, proto jsem vzala frisbeečka, sluchátka a šla na hodinku a půl házet na louku. Toto bych měla praktikovat asi častějš :D.. Potom co jsem se vrátila domů mi přišla smska od Zuzky. Šla jsem se s ní teda domluvit na fb, jestli přijede. Zjistili jsme, že v sobotu nejezdí autobusy, takže by u nás musela zůstat až do neděle, což se jejím rodičům mně z neznámého důvodu nelíbilo :D.. Asi 8 minut před tím, co jí měl odjíždět autobus mi napsala, že jí to dovilili. Myslela jsem si, že nemá šanci stíhat, ale je asi génius a dala to! :D..
     Se psiskama jsme se vydaly na večerní procházku, kterou jsme pojaly trochu jako exkurzi kde kdo bydlí :D.. Flouwule se stihla seznámit s nějakou kočkou a celkem mě překvapila tím, že ji nechtěla sežrat.. Když jsme přišly k domu a uslyšely jsme jekot mojí ségry, která byla nemocná, rozhodly jsme se jít ještě někam projít než usne.. A tak jsme o půlnoci seděly v zastávce a kecaly, a mrzly :D.. Cestou domů mě Flouwule už naštvala, takže jsem ji pustila a když prolítla každou zahradu co mohla, tak jsem jenom doufala, že v tuto dobu budou už všici lidi spát.. No, trochu jsem se spletla a na jedné křižovatce jsme potkali 3 lidi, který jsem samozřejmě znala :D.. Na fb mi pak jeden z nich napsal, ať jdeme nachvilku za nima na cígo.. Zuzku se mi nepovedlo přeluvit, tak jsem šla sama, s tím, že tak do 5 minut přijdu.. Přece jsme ju ale nemohli nechat nudit se u facebooku a tak jsem ho vzala k nám na noční návštěvu :D.. Sice jsem jí slíbila, že JE domů nepřivedu, ale proč né jenom JEHO žejo? :D... S jejího výrazu jsem měla pocit, že jak potom zůstaneme sami, tak mě přizabije nejmíň (divný.. Přežila jsem! :D)..  Nakonec se jí povedlo i vyhrát nad ním v jedné věci, čímž nám domluvila program na nastávající dopoledne (nakonec stejnak nevyšel :D).. U toho na něho zvládala být stále extrémně ,,milá"... Když se rožnulo na chodbě, šupla jsem ho za skříň, Zuzka dostala na posteli šílenej záchvat smíchu z jeho zděšenýho výrazu :D. Po zjištění, že rožnul jenom pes už bylo všecko zase v klidu :D.. Zuzce se ven nechtělo jít, takže jsem ji ještě opustila a šla jsem s kámošem na křižovatku za těma dvouma.. Dala jsem s nima 2 cíga, chvilku pokecala a pak už sem šla zpátky domů.. Zjistila jsem, že z plánovaných 5 minut bylo nakonec tak 25, ale Zuzka doma nějak přežila :D.. Nechtělo se nám spát, takže jsme si šly lehnout až někdy kolem 5 :D.. Ráno jsme se dozvěděly, že hlídáme ségry, proto dopolední plán nevyšel. Napsala jsem teda, ať se staví když tak on, že mi fakticky nemůžeme- myslela jsem si, že se stejně nestaví. Když napsala, že do 10 minut bude u nás, byl to pro mě celkem šok :D.. Rychle jsme ještě doloupaly brambory a pak už jsme šly za ním ven nachvilku pokecat :).. Samozřejmě po chvilce přijeli mamka, takže byla celá happy, že vykecáváme venku a ségry nechávám samotný doma lítat po celým baráku když mají ležet v posteli :D.. Rozloučili jsme se teda, šli jsme dodělat zbytek oběda a pak jsme byly odvezený na cvičák. Brala jsem tentokrát obě.. Šerča- super. Flouwule- erroooor! :D.. Došla jsem k zjištění, že agility v našem případě už fakticky moc cenu nemá, a proto se letos zkusíme věnovat plně dogfrisbeečku! :).. Třeba to dopadne aspoň o trošičku líp! :D.. Když už se uklidily překážky, vyndala jsem nachvilku frisbeečka a zjistila, že mi to konečně aspoň občas letí rovně a né 10 metrů ve vzduchu! I´m happy! :D.. Potom už jsme se vydaly na autobus s doufáním, že i když jsme celý včetně psů od bahna, tak nás řidič vezme.. Stal se zázrak a fakt vzal! Což znamená, že od autobusu jsme šli po cyklostezce už jenom 7 kilometrovou procházkou :D.. Flowule běhala puštěná, překvapivě poslouchala! :D.. My jsme udělaly jednu extrémní přestávku na focení, ale domů jsme došly! :D.. Večer, se Zuzce nějakým zázrakem povedlo mě vytáhnout ještě ven na procházku , tentokrát už naštěstí na kratší a klidnější. A po příchodu jsme šli celkem BRZO spát! :D.. Ráno to pro nás byl šok, když jsme zjistily, že se měnil čas. I tak se ale povedl Zuzce stihnout autobus, sice musela běhat, ale dala to! :D.. Během neděle jsem upravila fotky, klikala chvilku s Flouwulí... A večer jsem se chystala nachvilku k nám do vesnice do liďáku. Nějak se plány ale převrátily a skončila jsem u kámošem u filmu :D.. Domů jsem došla trochu pozdějš, proto se mi povedlo jít do postele kolem 4.        
Vzhledem k tomu, že Velikooce mě nijak neberou, tak jsem stávala kolem 10.. Odpoledne jsem vypadla z baráku asi na tři hoďky ke kámošovi a po příchodu jsem vzala ještě příšerky nachvilku ven..
      A teďka? Snažim se smířit s tím, že zítra musim opět do té nudné budovy, snažim se s mířit s tím, že to co bych chtěla stejnak mít nebudu, a snažim se přijít na důvod, proč vlatsně píšu takový kraviny? Viděla bych to tak, že za nějakou dobu mi začne vadit, že původně z anonymního blogu vzniklo toto a promažu to..  No.. uvidíme :)..










Žádné komentáře:

Okomentovat