čtvrtek 18. dubna 2013

Jak se vyléčit?

   V pátek večer mě začlo bolet ucho... Asi do 11 do večera jsme byly venku. Po příchodu domů to už byl extrém, takže to dopadlo tak, že kolem půlnoci jsme šly přes vesnici ke kámošovi pro ibalginy. Doma jsem pak na internetu četla o ibalginu- hlavně dávkování. Když jsem se dočetla až k ,,Nekuřte".. A na jiných stránkách k zánětu ucha: ,, Co nejdřív navštivte lékaře".. ,, Nechoďte ven".. Tak mi došlo, že jsem asi ,,trochu" magor. No dřív to došlo Zuzce než mně :D.. Kolem 2 jsme se konečně dostaly do postele.. Ráno jsme stávaly v 6. Celej den na závodech. Jedla jsem ibalginy (u toho rumový pralinky :D).. Začínala jsem mít divnej hlas, z čehož jsem si dělala srandu :D.. V neděli jsem přišla o hlas definitivně a od rána jsem pouze šeptala. V pondělí jsem šla teda k doktorovi, ten mně předepsal nějakej homeovox na hlasivky a nějaký kapky na zánět spojivek. S tím, že nemám chodit ven ani do školy. Cestou domů jsem se ale ještě ,,nachvilku" zakecala, což znamená, že jsem venku byla ještě celkem dlouho. V úterý jsem se vážně léčila (když nepočítám hraní se psem na zahradě :D), ve středu jsem při první příležitosti (ta se naskytla hned odpoledne) zdrhla z baráku za kámošema. Potom jsem šla nachvilku fotit na zahradu. A pak až chvilku před půl dvanáctou jsem se co nejpotišejc dostala z baráku kvuli tomu, že jsem potřebovala něco u kámošky. Bydlí na druhým konci vesnice, takže jsem si na cestu sehnala společnost :D.. Vrátila jsem se kolem půl druhé a šla jsem spat.. A ty prášky s divným názvem? Ty mám brát každou hodinu- beru je když si zrovna vzpomenu. A ty kapky? Ty se mi hned první den povedlo ztratit :D.. Teď jsem dovařila brambory a chystám se jít navštívit doktora, kterej to sice ještě neví, ale už mě pustí ven abych mohla legálně začít se sestavou na dogfrisbeečko :D.. No du se zkulturnit a vycházim.. S mojim štěstím na potkávání různých lidí uvidim, kdy dondu dom :D..
 Ale výsledek mojí léčby? Nemám zánět spojivek! A hlas se mi už celkem vrátil- mluvim jak retard, ale MLUVIM! :D..




Žádné komentáře:

Okomentovat