úterý 18. června 2013

Buď lepší než jsi...

Toto video dal na facebook kámoš.. Nevim proč, ale došlo mi u něho hodně celkem podstatných věcí. I když si myslim, že mezi lidma kolem jenom nenápadně procházim a ve všech hádkách stojim někde uprostřed a čekám až se všechno zase uklidní, tak mi došlo, jak moc mě zvládají ovlivňovat. Já vlastně nikdy nemůžu být spokojená sama se sebou, když se snažim o to, aby byli všichni spokojení se mnou. Je to nemožnej a nepochopitelnej kolotoč. Ale já to pomalu začínám chápat. Začínám chápat to, že když tolikati lidem vychází nic nedělání celej den, když jim vychází i to, že byli vyhození z baráku a stejně se najde někdo ochotnej kdo je u sebe nechá přes noc, takže jim to nebude vycházet napořád... Začínám chápat i to, že pouze pár lidem je v mojem životě určený stálý místo a ti ostatní mi jsou do něho dáni jenom proto, abych si něco uvědomila, abych dostala trochu jinej pohled na svět a když se jim aspoň jedno z toho povede, tak se z něho zase nenápadně vytratí.....

Žádné komentáře:

Okomentovat