středa 26. června 2013

Junior Open 15-16.6. 2013

  Juchůůů! Ve škole se mi povedly dát nějakým zázrakem 3 děsivý předměty- anatomka, děják a čeják.. Na poslední chvilku jsem si to opravila, takže jsem úspěšně dokončila prvák a v září do druháku! :D.. Takže léto již naplno začalo! A to kde jinde než na geniální psí akci!.. V pátek do školy jenom na dvě hodiny čučet na filmy, pak už jenom nakoupení jídla, cesta domů busem, rychlý chystání věcí.. A jelo se do Chocně! Teda.. Do Kosořína, odkuď jsme pokračovaly s Míšou Táflovou.. Naložit u nich věci do auta bylo hodně pracný! Nakonec se ale do kufru vlezl i můj černobílej cvok. Klec na střeše, na sedačce mezi mnou a Zuzkou hromada věcí.- aspoň se dalo na čem spát! :D.. Ještě před odjezdem jsme se vrhly na Goldii.. Teda Míša ji držela, já jsem fotila a Zuzka stříhala.. Výsledek byl podle mě dobrej! :D.. No a pak už jsme vážně kolem 6 vyjeli. Se Zuzkou jsme si než nám došly slova psaly na mobilu v angličtině pak jsme plynule přešly rači na čestinu :D.. Spaní, zastavování v lidlu, koupení jídla, vyvenčení psů a opět již na cestě. A i cíle jsme se dočkali! Divný? Zázrak? :D.. Cesta nám trvala cca 2,5 hodiny. Psiska jsme přivázaly k nejbližšímu stromu a šly jsme se Zuzkou postavit stan, průběh byl velice zajímavý! :D.. Našema rozhovorama jsme děsily asi všechny kolem :D.. Proč jsme sakra musely být obě tak extrémně úchylný? :D.. Pak už následovala večerní procházka-ve tmě na nějakej kopec lesem :D..Psa jsem měla na volno aby mi nerval ruce- i kolem psů prošla hezky! A volala jsem s jednou dženiální osobou :D.. Zuzce přeskočila a rozhodla se mě nejmíň přizabít, což znamenalo, že jsme se obě začly chovat jak naprostí dementi :D.. Ten s kým jsem volala asi trochu nepobíral :D.. Zbytek cesty šly Míša se Zuzkou přede mnou a já s telefonem za nima :D.. A pak už odchod do stanu.. Psiska spaly s náma ve staně, což znamenalo, že díky Flowuně to byla velice zajímavá noc! :D Ta dežotka se rozhodla, že spát prostě nebude a když nebude spát ona tak ani nikdo jinej! :D.. Víc týrala Zuzku než mě, takže pro mě aspoň jakš takš okej! :D..
    Ráno jsme se vzbudily, nasnídaly ještě ve staně, holky mi i psisko vzaly ven! a pak šly už k parkuru, nějakým zázrakem jsem za nima po chvilce došla taky :D.. Pak jsme trochu přistřihly bordulíně nohy, ocas a uši. Že by šla fakt strojkem? :D.. Uvidim ještě :D... Den ztrávenej v šíleným vedru u parkuru, aspoň že jsme nic nemusely dělat. Až večer mini seminář dogfrisbee- rozdělovali nás podle toho, kdo už u někoho na semináři byl a kdo ne.. My samozřejmě ne, takže jsme skončily ve skupince, kde jsme se celou dobu učily házet akorát backhand. Pak jsme se šly podívat na vyhlášení a pak jsme šly nachvilku za Michalem Romanem aby nám pomohl s vaultama od zad- tam se nám povedl juchů! To prostě nějak dáme! :D.. Aspoň chvilku volání s tím co předešlej den.. Přemlouvání Zuzky aby se šla ještě někam projít.. Nakonec jsme teda vyšly na druhou stranu než předchozí večer a bez Míši, páč ta se učila :D.. Lotulína šla na volno a opět hezky vnímala- šikula! :D.. Došly jsme na luxusní hřiště, kde jsme posílaly psiska obíhat branky, přičemž si lidi kolem bydlící museli myslet, že je navštívili cvoci.. Pokračovaly jsme teda dál a nás napadlo, že zkusíme najít obchod, do kterýho by jsme si ráno zašly něco nakoupit. ,, Tam se svítí! Tam by mohlo něco být!".. A pak následovaly jenom cedule: ,, Zákaz vstupu".. ,, Objekt střežen kamerami".. ,, Zákaz vstupu věznice".. A to už jsme si všimly všude ostnatých drátů a mříží na oknech. V té tmě to vypadalo vážně děsivě! Takže jsme začaly hodně rychle zdrhat.. Cestou jsme se děsily každýho keře, každé vyšší trávy.. Nějak se nám povedlo dojít zpátky- s tím magorem, kterej má pořád nějaký kecy, který vás děsijou ještě víc to je velice zajímavá cesta! :D.. A pak už jsme šly spát. Bordera opět zastávala ten názor, že spánek je zbytečnej a vymýšlela jednu horší věc jak druhou :P.. Ona je vážně retard, kterej k životu spánek asi nepotřebuje. Vážně ne! Ona není pes, ona je naprostej idiot :P..
    Tentokrát jsem ráno vstávala už i já :P.. Na jednom place se běhalo agility a pozdějš na druhým začalo dogfrisbee. Šly jsme s Lotulí jako první, což mě celkem naštvalo :P.. Nejdřív bylo dogdartbee- poslední dva hody jsem vážně myslela, že ji něčím trefim, jinak se ale snažila.. Naházely jsme 90 bodů, což nám o 20 bodů na postup nestačilo, takže jsme skončily 13/35... Další bylo 1. kolo Super Minidistance. Flouwule může být ráda, že jsem ji nezastřelila zrovna! Zase jí ruplo v hlavě, takže se chovala jako naprostej idiot :P.. Naházely jsme 6,5 bodu :P.. A skončily jsme někde v prostředku výsledkové listiny.. Pak probíhalo finále dogdartbee, takže jsme čučely, pak už jsme šly zbalit věci a našupat je do auta.. Ještě nás čekalo 2. kolo Super Minidistance a celkem vážně jsem uvažovakla nad tím, že už nepůjdem. Nakonec jsem ji trochu polila vodou a šly jsme! Celkem se snažila a bylo z toho 12 bodů- ve druhým kolem to byl druhej nejvyšší počet! :D.. Když ale někomu hrabe v prvním kole, tak to je úplně jedno :P :D.. Celkově z toho teda bylo 8. místo z 35.. Pak už jenom vyhlášení a cesta domů! Flouwule sežrala cestou domů z kufru kedlubnu :P.. Jináč byla ale hodná! :D.. A tak skončila naše geniální a první letní akce- juchůůů! :D..


 
Fotky od Míši Táflové :)..

Žádné komentáře:

Okomentovat