pondělí 2. listopadu 2015

Dogfrisbee závody

Tak po roce se zase dostávám ke psaní článku, který bych pojala jako takovou rekapitulaci naší dogfrisbee ,,sezóny".. Na jaře jsem se konečně dostala k tomu, aby jsme dotrénovali věci co nám nešli (což byli hlavně vaulty).. Dali jsme dokupy aspoň nějakou sestavu a trénovali jsme. Dogfrisbee  u nás teď figuruje jako hlavní sport, na agility ale taky občas zajedem!

   Na začátku prázdnin jsme vyrazili na Brněnský psí dny (stále se mi nepovedl udělat řidičák, takže jsme jeli tradičně vlakem).. První kolo freestylu se nám povedlo nad moje očekávání, ale minidistanc a druhý kolo freestylu jsme zvládly zkazit tak, že jsme celkově byli až na 8.místě z 12.


(video z Brna)

Další naše dogfrisbeečková akce byl 4 denní seminář s Luckou Plevovou a Shaunem v Břežanech. Tentokrát jsme s Flouwí jely vlakem sami a na to kolik jsem táhla věcí jsme to zvládly dobře! Cestou od vlaku na hřiště jsme si dělaly hodně přestávek, aby mi neupadly ruce a došli jsme až na místo úspěšně.. Hned po příchodu na mě spustila Jean anglicky. Nezalekla se mojeho zděšeného výrazu a hned Lotce dala vodu, pomohla nán postavit stan. A nakonec jsme se domluvili celkem dobře! :D.. Seminář byl pro nás docela přínosný a i přesto, že Flouwí byla celkem mimo proběhlo vše dobře!


A na závěr prázdnin jsme jeli ještě na Fun Factory For Frisbee. Sem jsme jeli už zase ve dvouch, takže cesta nebyla tak nudná. Obzvlášť když mi na eskalátorech začli padat věci z batohu, který mi za mnou sbíral nějakej ochotnej pán, na něhož sem se pochvlce snažení zvládla otočit, tak když viděl jak mám v rukách Flouwí na zádech ten velkem batoh, tak se mile usmál a dovezl mi je až nahoru. Vlak měl zpoždění, takže jsem do Olomouce dojeli o 2 minuty pozdějš, což znamenalo že nám ujel autobus, takže jsme hodinu čekali. Když už jsme se dočkali, tak při dalším přestupu jsme měli opět půlhodinovej zádrhel, takže do Pohořan jsme dojeli za tmy. Postavili jsme rychle stan, ukempovali Flowču a šli na pivo, který mi bylo následně stejně vypito :D..
 Z prvnío freestylu sem měla dobrej pocit (i lidi kolem, nás chválili a ptali se mě u koho trénujem- bohužel nikde). Minidistance nám ale už tradičně vše pokazila, takže nedělní freestyle jsme si šli už jenom užit. A ve výsledku jsme byli 5 ze 14 což na to jak vypadala naše minidistanc se mi už líbí :D..
(video z FFFF)

A jako poslední video sem dám jedno takový naše poklidný podzimní dogfrisbeečkaření:









2 komentáře:

  1. jé vy jste nějaký akční! :D že bychom se třeba viděli příští rok na BPD? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kam se budeš stěhovat? My teď spíš házíme frisbee, ale od nového roku pokud vše vyjde tak, jak má budu mít Aríse v Brně a plánujeme s agi znovu začít... a vůbec, proč tě sakra nemám na fb? :D

    OdpovědětVymazat