neděle 2. března 2014

Dádydá, ještě žijem! Žijem? Ne! My deláme víc než to! :D...

Je to zvláštní, ale potom co se ke mně dostal po nějaké době zase foťák (dokonce i lepčí než ten předešlej rodinej!), tak mám větší chuť psát!.


   Jak jsem si naivně myslela, že tento rok bude plný agility a dogfrisbee závodů, tak to jaksi nedopadne. S agility jsme už prostě skončili (neříkám že si v budoucnu alespoň občas nezaběháme, ale se závodníma nadějeme končíme). A dogfrisbee? Aspoň někam by jsme jet chtěly, protože na louce či hřišti pilně trénujem! Ale uvidíme podle financí jestli nám něco vyjde. Ze zvířat už to u mě taky nejsou jenom psi, ale i koně se úspěšně derou do popředí a o víkendech jezdíme s kámoškou na vyjížďky! :).. Občas se už vidim na zemi, například když si hezky cváláme po louce a to pako zakopne, ale zatím žiju, takže asi fajn! :D
Další kapitola je asi škola! Sama se celkem divím , ale toto pololetí jsem začla s celkem dobrýma známkama! :D... A jak sem říkala ve čtvrtek na praxi než sem strčila ruku po loket do krávy: ,, sakra co tadyk dělám? Já chcu rač na policejní! Lítat s plácačkou po městě a né se šmatlat v krávě!"
Vzhledem k tomu, že je venku nádherně a vůbec to nevypadá na zimní počasí jak by mělo (ehm.. kdy vůbec končí zima? :D), tak se už i líp chodí na procházky. Dneska jsme plánovali projížďku na kole, což jaksi nevyšlo, tak jsme vzali Flouwuli a šli jsme se ,,jenom" projít :)..





Du navštívit koupelni a pak moji milovanou postel! Abych zítra vstala už na první prozvonění na mobil! (někdo má budík, někdo lidi na buzení :D), mohla jít na pár hodin do školy a pak s propustkou tradá k doktorovi pro antibiotika :D..

Žádné komentáře:

Okomentovat