pondělí 26. srpna 2013

Fotbal? What? :D..

   Sestřenky a pár dalších kámošů měli hasičský závody, tak jsme vzali s bratrancem a kámošem kola a jeli jsme přes les čučet.. To, že jsem cestu málem nepřežila tady rozebírat nebudu :D.. Bylo to tam super, kecat, čučet,.. ehm mlčim :D.. No, ale hned vedle se konal fotbalovej zápas! Přiznávám, fotbal mě nikdy nebral, v televizi jsem kolem něho maximálně prošla a když jsem procházela kolem hřiště kde se hrálo tak jsem tomu nevěnovala žádnou pozornost.. Tady jsem s pár dalšíma šla ale nachvilku podívat. Ouje! Co holky na těch fotbalistech tak bere?! :D.. Jeden namachrovanější blbeček jak druhej, jeden větší simulant jak druhej.. Neříkám, že nejsou hezcí, neříkám, že někteří nemůžou být v pohodě.. Ale toto bylo moc. Ječeli tam na rozhodčího, hádili se tam všichni. Jeden se taktak dotkl toho druhýho a ten se okamžitě tvářil, že už to těžko rozchodí a válel se na zemi jak blbeček. Vždycky jsem si nějak tak myslela, že fotbal je o partě blbečků běhajích za míčem. Omlouvám se, pletla jsem se. Fotbal je o partě namachrovaných, simulujících, vzájemně nesnášejících se idiotech!.. Tak toť můj názor! :D :)..

Žádné komentáře:

Okomentovat